Fotografie blog

Fotografie blog

luni, 23 aprilie 2012

Jurnal de campanie: In sectorul lu’ Vanghele, “Ciordescu” e la putere sau cum dispare un cort de campanie



Lupta cu sistemul lui Vanghele' este ca batalia dintre David si Goliath iar campania electorala se anunta a fi plina de peripetii.

Dupa ce oamenii care strang semnaturi pentru sustinerea "Candidatului Independent Catalin Stochita pentru Primaria Sector 5" au fost amenintati de tot felul de papagali cu aere de interlopi, oamenii lui Vanghele' au schimbat “tactica electorala”.

Ca sa nu se mai complice sa piarda timpul cu masurile de monitorizare, au trecut direct la eliminarea mea din “zonele de contact” cu cetatenii din sectorul 5.

In limbaj de cartier ordinul se traduce: “Nasu' Vanghele i-a dat interzis in tot sectoru 5 lu' finu' Stoichita”.

Concret, vineri 20 aprilie 2012 am montat un cort de campanie impreuna cu bannerul aferent la capatul tramvaiului 32 - Unirea iar sambata dimineata cand am revenit in locatie, cortul era in vacanta in triunghiul Bermudelor.

Mentionez faptul ca posed autorizatie legala "pe persoana fizica" emisa de Primaria Municipiului Bucuresti condusa de dr. Sorin Oprescu. Acum nu stiu sa zic, daca Vanghelie s-a ofticat mai mult ca am pus corturile de campanie sau pentru ca Primarul General Sorin Oprescu mi-a eliberat autorizatia in mod legal.

Sambata 21 aprilie 2012 mi-am schimbat tot programul de campanie si mi-am petrecut toata ziua la Sectia 14 Politie, la Politia Locala si la firma de salubritate, incercand sa dau de urmele cortului dar se pare ca lui Vanghelie si Georgescu - directorul Politiei Locale Sector 5 sunt mai “bine acoperiti” decat sefii lor.

Aici se impune o mica paranteza pentru ca poreclele lui Bogdan Georgescu sunt de "can-can" si sunt o dovada ca poporul din Sectorul 5 nu si-a pierdut umorul. Unul din numele de alint este "Frizeru" pentru ca este patronul unui "lant de frizerii"-"hair style salon" din Sectorul 5 si se pare ca este locul preferat al multor cetateni care au treaba cu diverse autorizatii emise de Primaria Sector 5. Alta porecla mai sugestiva este Ciordescu- "tatal hotilor", nick-name pe care nu mai are sens sa il mai comentez. Dar cand te gandesti ca Vanghelie visa sa candideze la Primaria Capitalei si sa ii lase locul de la Primaria Sector 5 mostenire lui Bogdan Georgescu te apuca groaza. 

In aceste conditii, decat sa cumpar in fiecare zi corturi de campanie si sa platesc sume fabuloase pentru a pazi corturile, ma gandesc ca e mai bine sa schimb strategia electorala si sa  ma concentrez pe social –media si pe campania door-to-door.

Asa ca daca o sa vedeti pe cineva pe la metrou si prin piete impartind pliante asa cum facea JFK sa stiti ca eu sunt omul care lupta impotriva sistemului.






Sistem anti-furt marca Sector 5 >

Niciun comentariu: